no sento res
Hola!
us volia consultar un dubte que em molesta molt ultimament.
Tinc 15 anys i el meu novio 18. Fa 1 mes o així vam intentar fer-ho (els 2 som verges) pero em feia mal. La setmana seguent va entrar millor pero seguia fent mal. Finalment al 3er cop va entrar tota i tal pero em molestava una mica. El finde pasat ja ho vam aconseguir fer pero no sento RES, es a dir, la noto a dins pero no em dona plaer saps?? i no entenc, perque almenys una mica de gust m'ha de fer no? pero res, em quedo igual!!!
Hem pensat que es perque com encara no s'ha acostumat la vagina i encara es fa molest allò a dins, pero em començo a preocupar perque sembla que mai a la vida disfrutare amb la penetració (tots els preliminars si, pero ja saps, també vull fer lo altre)
Gràciesss :D
IESP

Hola ups!
El que et passa és normal, dóna't temps per anar descobrint millor la teva sexualitat. Has de tenir present que amb penetració les dones no solem arribar a l'orgasme, pot haver-hi plaer, però arribar a l'orgasme exclusivament amb la penetració és complicat (sinó les noies/dones ens masturbaríem introduint dins la vagina, i la gran majoria ho fan estimulant el clítoris, que precisament està fora la vagina).
Per tant, proveu a descobrir els vostres cossos, amb masturbació, ensenya-li com ho fas tu perquè ell sàpiga com t'agrada, i al revés; indica-li com t'agrada! O estimula el clítoris mentre hi ha penetració!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat