Mmmm nose....
Mira des de fa un temps estic amb una noia i ara ja no m'interessa ni el "porno" ni tampoc tinc moltes ganes de "tocar-me". El problema ve quan estic sol i per exemple intento que se "m'empalmi" ho fa durant un moment però no es mantè molt, i em sento raro. Nose si es per l'enamorament o per la calor de l'estiu o per jo que se. El que sí sè es que mai he tingut cap problema ni res que pugui causar això.
Imaginat que quan estigui amb ella no aconsegueixi que s'em posi "dura" o que se m'envagi en poc temps... No crec que sigui re molt greu, però bueno he cregut que seria millor demana algun tipus d'ajuda.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Igual que és molt habitual que les noies estiguin nervioses en les seves primeres relacions sexuals i que per aquest motiu estiguin tenses i la penetració pugui fer mal perquè la musculatura està en tensió... els nois també estan nerviosos en les primeres relacions sexuals.
Quan això passa, és força normal que l'erecció no aparegui o costi d'aconseguir. El que els nois solen tenir al cap aquestes primeres vegades o si estàs sol a casa intentant tenir una erecció, pot anar des de "no sabré fer-ho", "on l'he de ficar?", "ho sabré fer?", "li agradarà?", "li faré mal?", etc... Aquestes preguntes poden aparèixer en les primeres relacions sexuals o quan ja el noi ha tingut diverses experiències però pel motiu que sigui està més nerviós en aquest moment que abans...
Si es dona la situació, procureu no anar només a la penetració, jugueu, acaroneu-vos, descobriu què us agrada a cadascun de vosaltres, etc... si us ho passeu bé sense pressions ni nervis, l'erecció apareixerà, segur!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat