AJUDAA!
Bé, doncs tinc dubtes sobre la meva orientació sexual.
Vaig estar pillat d'un noi durant un temps i quan em masturbo sempre penso en homes, però és com si encara tingués el dubte de si soc homosexual. Que faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Quan parlem d'orientació sexual (homosexualitat, heterosexualitat i bisexualitat), s'ha de diferenciar entre:
a) Atracció: allò que podem sentir cap a persones tant del mateix sexe com del sexe oposat, i l'enamorament un sentiment intens on visualitzen a l'altre en una relació, compartir més espai, temps, etc.
b) Enamorament: que és el que defineix l'orientació sexual. Així que pel fet de tenir relacions sexuals amb una persona del mateix sexe no vol dir ser homosexual, o que et sentis atret per una persona del sexe oposat vol dir ser heterosexual.
Amb el temps mica en mica t'aniràs definint, no tinguis pressa.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat