no puc mes...!!!
hola, em dic kevin i tinc 12 anys, estic amb una nena que esta bonisima i em dexa ferli de tot nomes volia preguntar a qui em contesti que que he de fer per tenir actes amb ella soc petit pero crec q els dos estem preparats.
gracis!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. Realment no podem dir-te què has de fer per tenir relacions sexuals amb ella, ja que ella és l'única persona que pot autoritzar-ho.
Ella ha de decidir si vol fer el pas amb tu o no. I té tot el dret a no voler-ho fer i a poder dir-ho. Està molt bé que tu tinguis clar el teu desig però és essencial que ella també pugui decidir.
El sexe és divertit però també hem de ser prou "madurs" com per entendre les conseqüències a curt, mig i llarg termini que poden passar si no ho fem de forma correcte.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat