No noto gairebé res a l'hora de fer-ho amb el meu novio
Hola!
Tinc 17 anys, i fa gairebé 3 anys que surto amb el meu novio. Fa 1 any que vem fer-ho per primer cop, i des de llavors que no noto gairebé res a l'hora de fer-ho. Amb el sexe oral si que noto tot i m'agrada molt, pero quan introdueix el penis estic com si res, es a dir, noto els moviments que fa però no em produeix plaer. No es a causa dels nervis, no estic tensa ja que ens tenim molta confiança i vaig molt tranquila i amb ganes. Algun cop per que jo notes més m'ha anat estimulant d'altres maneres mentres ho feiem, però notava el mateix que si no estigues el penis. Tinc por de no tenir sensibilitat a dins de la vagina, ja que quan m'introdueix els dits, tampoc em satisfa molt, en canvi amb el sexe oral o quan m'estimula el clitoris si que noto. Moltes gracies😘
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Potser podries parlar amb la teva parella i dir-li que t'agradaria que et fes altres coses a més a més de la penetració ja que les dones no solem arribar a l'orgasme només amb la penetració, pot haver-hi plaer, però arribar a l'orgasme exclusivament amb la penetració és complicat (sinó les noies/dones ens masturbaríem introduint dins la vagina, i la gran majoria ho fan estimulant el clítoris, que precisament està fora la vagina).
Per tant, proveu a descobrir els vostres cossos, amb masturbació, ensenya-li com ho fas tu per a que ell sàpiga com t'agrada, i al revés; jugueu amb el sexe oral, etc... indica-li com t'agrada! O estimula el clítoris mentre hi ha penetració!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat