Porno
Hola adolescents!
Fa una mica de temps que em passa, i no se si es gaire normal.
Tinc entre 14 i 16 anys i miro molt poro!
No se com fer-mu, no se si es bo dolent pero vull una solució, perque despres de mirar el video em masturbo i despres de l'orgasme segueixo amb porno. I no se si porta molts virus a l'ordinnador i m'agraderia una solució. I tambe fer-ho en aquesta edat no se si es gaire normel.
Moltes gracies!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que veure pornografia és legal a partir dels 18 anys, perquè es considera que una persona ha de ser madura per a entendre el que està passant. Hem de recodar que el porno NO és un documental, és una pel.lícula, i com a tal la majoria del que hi passa és fals. Veure pornografia no és dolent, sempre i quan s'entengui que no reflexa la realitat i que ningú ha d'aspirar a tenir una vida sexual com allà passa, ja que segurament es decepcionarà bastant!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat