després del sexe que pasa?
Bones,
Tinc 18 anys i soc verge (si encara ho soc però no em preocupa molt ja que crec que es una cosa important i la vull perdre amb la persona adequada, aicò si tinc ganes de que sigui aquest any) Fa poc he conegut un noi que es més petit que jo, 16 anys, ell està més espabilat que jo en temes sexuals, podem dir, que ja ho ha fet. Doncs bé… el meu dubte es el seguent: no se ha qui fer cas, al meu cervell o al meu cos! Fa dies que el meu cap em diu que faig malament de sortir amb un noi més petit que jo, menor, i encavi el meu cos i cor em diuen tot el contrari, em diuen que ell es el noi amb qui he de perdre la verginitat. Però arriba un punt que no ser que fer ni que pensar, ell ha mostrat interés però m’han arribat rumors de que es tracta d’un noi força xulo, que va de “flor en flor” i força superficial, llabors encara em venen més dubtes i més dubtes.
En fi estic es tic més preocupada del que pugui pasar despres de fer-ho que no pas del momento de fer-ho. Es a dir: si ho arribem a fer ell em pot deixar o simplement deixar-me de parlar i per ami això es una gran putada.
Espero noticies lo abans posible gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. Potser estaria bé que si t'han arribat aquests comentaris d'ell "que es tracta d’un noi força xulo, que va de “flor en flor” i força superficial", potser el primer pas seria que el coneguis una mica més. Que puguis explicar-li si sorgeix què és el que et preocupa i què és el que et fa dubtar.
Una cosa que hem de tenir clara, sempre, però sobretot aquesta primera vegada, és que la sinceritat és bàsica. La sinceritat farà que ens relacionem des de la confiança. Per tant, abans de decidir si vols donar el pas amb ell o no, coneix-lo, potser això et dóna més informació d'ell.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat