Mandra...
Holaa!
El que hem passa es que sóc una noia bastant mandrosa i vull perdre kg però nose com. Un dia em motivo i em poso a fer exercici però al següent dia em fa un pal immens... I vull aprimar-me però el meu problema és la meva mandrositat, fins hi tot a mi mateixa em fa ràbia.
PD: No em puc apuntar a extraescolars perquè no em deixen.
Sara Bujalance

Hola BalBal! T'entenc perfectament, a vegades fer esport pot fer molta mandra, a l'hivern fa fred, a l'estiu massa calor, costa trobar temps, a vegades fa molt pal.... Però val la pena esforçar-se una mica i adquirir l'hàbit de fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana (fent-ne només un dia no aconseguim gairebé res). La clau per practicar esport habitualment és fer-ne un que t'agradi molt, així estaràs motivada i no et farà mandra, al contrari, t'ho passaràs bé. No cal tampoc que t'apuntis a cap extraescolar, hi ha molts esports que pots fer pel teu compte: anar en bici, sortir a còrrer, patinar, jugar a futbol o bàsquet amb els amics.... Troba un esport que t'agradi, en treuràs molts beneficis: mantenir un pes correcte, millorar la resistència, la capacitat pulmonar, el sistema cardiovascular, el sistema immunològic, millorar autoestima i estat d'ànim, etc. L'esport té mooooltes avantatges! Molts petons!!