necessito ajuda :'(
Hola,soc molt fogosa, el cas esque em vui masturbar i com em fa fastic tocar les coses amb les mans despres de fer els "ditets" hem col·loco retoladors i els faig entrar i sortir però mai arribo a l'orgasme i hem moro de ganes ja he probat de tocar-me el clítoris, però res de res !!! Molts cops quan no arribo penso en tenir sexe amb algún noi, però crec que sóc massa jove i que no val la pena arriesgar-se a res per no arribar...
Que puc fer siusplau ajudam :(
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Com tu dius, és millor primer conèixer el propi cos per passar a "jugar" en equips de dos! Així que fas bé explorant com tenir plaer tu sola.
Resulta que el clítoris és l'òrgan més erògen de les noies, ja que està dissenyat exclussivament per tenir plaer. També és cert que per a tenir un orgasme, una de les pitjors coses és voler-se forçar o obligar-se ("vull tenir un orgasme, vull tenir un orgasme...") No funciona d'aquesta manera, ja que normalement s'aconsegueix quan la persona s'ha deixat anar i està gaudint de les sensacions!
Per aquest motiu et diria que provis de masturbar-te sense la pressió d'haver d'arribar a l'orgasme, ja que aquest arribarà el dia que menys hi pensis i que estiguis més excitada ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat