Com liar-se!
Ajudaaa siusplau!! Suposo que d'aquí poquet em liare i no sé com ho haig de fer... Ja sé que em direu que això surgeix sol, que no hi ha trucs, etc.
Però m'agradaria, ja que suposadament en deveu tenir experiència, que m'expliquessiu que fer amb la llengua, quanta estona l'haig de moure, com posar-li a la boca, quant sol durar el lio (és a dir l'estona que ens estarem liant)...
I l'altre dubte és que que, passa si sóc jo la que és llença i ell no vol? Me'n vaig corrents? Faig com si res?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Aquesta és una de les consultes que més ens feu, per tant, t'ajudarà a tu i a altres persones que tenen el mateix dubte.
Sentim dir-te que no hi ha un passos a seguir, que previsible seria tot, oi? Has de tenir clar que ningú neix ensenyat, i que, per sort no hi ha una única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Si ets tu la que es llença i ell no vol, doncs, només hauràs d'aclarir el mal entès i ja està.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat