M'encanta i no sé com dir-li
Hola adolescents!
Fa com mig any que estic enamorada d'una molt amiga meva i no sé com dir-li que m'encanta. Fa uns dies em va preguntar si mai havia sentit algu per alguna noia i jo li vaig dir que si i em va preguntar qui era aquesta persona i jo li vaig dir que no li diria. L'altre dia es va quedar a dormir a me casa i vam estar com molta estona una sobre l'altre abraçades però tot rollo amigues. NO sabia si dir-li o no.
Em moro de ganes de que ho sàpiga i que em digui que vol algu amb mi però per altre banda em fa molta por dir-li perquè la nostra amistat se'n vagi a la merda. A mes a mes tenim plans juntes per l'estiu i no vull que això se'n vagi a la merda. Se que li agrada una noia i que s'han fet petons i eso però diu que tampoc vol tenir res amb ella.
Què faig? Li dic ja i provo sort o espero a que haguem dut a terme els plans de l'estiu o noli dic maai?
mercii
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Tu mateixa dius "moro de ganes de que ho sàpiga" per tant, ara només et queda acceptar les possibles conseqüències de dir-li o no, és a dir, ella pot sentir el mateix per tu o no, i les dues opcions poden ser vàlides.
És evident, i no et volem enganyar, la vostra relació pot canviar però si no li dius sempre et quedaràs amb el dubte.
El que et recomanem és que primer pots insinuar, preguntar-li a ella pels seus sentiments, i si veus que no et segueix aleshores, decideix si vols seguir endavant o no...
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat