tink 15 anys
hola, tinc 15 anys i peso 72kg i medeixo 1,68 i clar estik gorda estik i clar yoo las cames i el cul els tink mes grasos i tenbe tink panxaa moltaa a l'istiu mai vaig a la pisina per amb fa molta vergonia i sisplau nesisto ajudaa!:$ petons
Sara Bujalance

Hola! No cal que facis cap dieta concreta per aprimar, el millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. No sentis vergonya del teu cos, accepta'l tal i com és i valora'l positivament, segur que té coses maques, l'únic que necessites és aprendre a veure-les! L'adolescència pot ser difícil per tots els canvis que comporta i això que a vegades un es trobi incòmode amb el cos, parla amb algú de confiança de cara a que t'ajudi a sentir-te millor. Molts petons!!