Un dubte sobre el semen
Bon dia,
quan em masturbo i arribo a l'orgasme em surt el semen pero no a propulció, nose si es dolent o si es completament normal pero el que vull saber es que quan he acabat de masturmarme al cap de 1 o 2 o 3 min em surt una mica més de semen, no se a que és degut, pot ser que hi hagi alguna obstrucció al conducte?
I per ultim volia preguntar una cosa: el penis, en repos no tinc problemes per abaixar-me la pell pero en erecció no puc, tot i que aixo no em suposa cap problema, hi ha alguna cosa de dolent o algua cosa que em perjudiqui amb aixo?
Gràcies per respondre.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El semen no té per què sortir a propulsió, això passa en el porno, però el porno NO són documentals educatius, és cinema i com tot cinema, és ficció!
Per tant, és normal que no et surti a propulsió i és normal que passats uns minuts acabi de sortir el que faltava, quan el penis va recuperant el seu to en repòs.
Pel que fa a baixar la pell i deixar el prepuci al descobert, estaria bé que fessis una revisió amb el metge i que valori si fa falta una operació de fimosi o no.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat