com una porta
Hola, primer de tot gràcies per llegir el meu missatge.
hi ha un tema que em preocupa, tinc catorze anys i estic plana com una porta, totes les meves amigues tenen popes menys jo, pero esq no es que en tingui poques, es que no tinc res, només una mica de pezon, em mola un tio, pero no es fixa amb mi perque estic plana, siusplau necesito consell!! mhan dit que esperi i tal , pero igual daqui a dos anys estic iguaal.
algun consell siusplau?
IESP

Hola julieta!
Doncs no podem fer anar més ràpidament ni modificar la pròpia naturalesa. Pensa que estàs en plena època de desenvolupament i del tot segur que el teu cos encara variarà. Evidentment que no podem preveure si tindràs uns pits molt grans, grans, mitjans o petits, això ho determinen factors genètics que escapen al nostre control.
Si una persona no es fixa amb tu o no et valora, únicament pel teu físic, segurament és que no et mereix. Recorda que no podem forçar a ningú a sentir el mateix per nosaltres, i a vegades podem atribuir el no ser correspostos a un "defecte" físic que nosaltres creiem tenir, i en veritat aquest no és el motiu.
No oblidis que és molt important que t'estimis i t'acceptis tal com ets! El teu cos t'acompanyarà sempre així que valora'l!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat