xocolata! :(
Hola! Tinc un problema crec que bastan greu... Soc una noia de 15 anys i soc addicta a la xocolata amb llet! Pero esque hi ha dies que me arribat a menjar fins a mes d'una rajola sencera!! Vull deixar-ho pero crec que ne menjat ja massa i no se el que em podria pasar perque la veritat es que soc bastan hipocondriaca i em te molt preocupada aixo i no matreveixo a parlaene amb ningu... Ajudam si us plau!!
Sara Bujalance

Hola Blanca! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Primer de tot, tranquil·la, la xocolata és això, xocolata, no és cap verí, així que no et posaràs malalta ni res d'això, com a molt tindràs un empatx. El millor que pots fer per evitar que t'agafin aquests ganes irrefrenables de menjar xocolata és menjar-ne tranquil.lament de tant en tant (si cal, pots menjar cada dia una miqueta), si te l'intentes "prohibir" la única cosa que aconseguiràs és obsessionar-te i acabar menjant-ne amb ansietat. I no tinguis por de parlar-ho, segur que quan li expliquis a algú et trobaràs que alguna vegada li ha passat algo similar. Parla-ho amb els pares, ells t'ajudaran a sentir-te més tranquil.la i a que la xocolata no es converteixi en un malson. Molts petons!!