xocolata :(
Holaa!! Tinc un problema... Soc una noia i tinc 15 anys i m'he tornat addicta a la xocolata amb llet! Hi ha dies que me arribat a prendre mes d'una rajola sencera! Altres dies res pero ara em trobo bastan malament i a mes tinc por del que em pugui pasar per menjar-ne tanta. Em pots donar algun consell o dir-me que em podria passar? Esque la veritat soc bastan hipocondriaca i no matreveixo a dir a ningu el que em passa...
Sara Bujalance

Hola Blanca! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Primer de tot, tranquil·la, la xocolata és això, xocolata, no és cap verí, així que no et posaràs malalta ni res d'això, com a molt tindràs un empatx. El millor que pots fer per evitar que t'agafin aquests ganes irrefrenables de menjar xocolata és menjar-ne tranquil.lament de tant en tant (si cal, pots menjar cada dia una miqueta), si te l'intentes "prohibir" la única cosa que aconseguiràs és obsessionar-te i acabar menjant-ne amb ansietat. I no tinguis por de parlar-ho, segur que quan li expliquis a algú et trobaràs que alguna vegada li ha passat algo similar. Parla-ho amb els pares, ells t'ajudaran a sentir-te més tranquil.la i a que la xocolata no es converteixi en un malson. Molts petons!!