Picors
Hola,
És normal que tenint 14 anys, tingui picors al clítoris? Necessito resposta ja que sinó ho hauria de dir-ho a mamare i anar al metge. I si és normal, que haig de fer per alleujar-los? A les nits em molesta molt...
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta has de saber que els picors NO són normals, normalment indiquen algun tipus d'infecció (com uns fongs).
El millor en aquest cas és anar al metge per a que pugui explorar la zona i dir-te quin és el motiu que et piqui tant, d'acord? Aquests tipus de molèsties se solen solucionar amb cremes específiques, que s'han de posar uns dies (tot això ho explica el metge perfectament).
En casos així, és molt positiu poder-ho comentar amb la mare, ja que sempre va bé comptar amb un adult per a que ens ajudi!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat