No se que fer.
Hola hem dic Paula,
Des de fa dos anys aproximadament m'agrada un noi que te 8 anys mes que jo, jo en tinc 17 i ell en te 25. Tothom hem diu que es molt gran per mi i tot això però jo penso que l'edat no importa. Aquest estiu tindré alguna oportunitat de tenir algo amb ell i no se que fer.
IESP

Hola Paula!
A vegades més que la diferència d'edat és el moment del cicle vital en el qual us trobeu, que pot ser que sigui completament diferent i que això dificulti que la relació de parella vagi bé. Aquestes diferències són més evidents en les edats que ens comentes i amb els anys ja no es noten tant.
Dóna't temps per saber què sents exactament per ell i si tens ganes de fer un pas més. Recorda que és important que respectis els teus ritmes i que no vulguis córrer encara que ell tingui 25 anys. No hi ha pressa i és important fer bé les coses.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat