CONFUSA X AMOR
no estic segura si aquesta questio va aqui o a psicologia...be em decanto mes per aiuqi aixi que alla va,
Tinc 13 anys i a traves d'un amic de 15 anys que va al meu insti i que a mi em molava, he ''conegut'' a un altre noi...que li direm x.
Vaig començar a parlar amb X a principis d'estiu i em va començar a agradar (sense veurel) ell un dia em va dir que jo li molava i jo li vaig dir que ell a mi tmb, bé em estat parlant tots els dies d'estiu fins ara...pero encara no hem quedat mai...i ell em diu que li encantariia començar a sortir amb mi a principis del 2014, la questio es que a mi m'encanta, com em parla, com somriu com tot, es sdorabla...be la pregunta es si pot ser que jo li agradi...i l'altre cosa es i lo nostre podria arribar lluny?
MERCI PER TOT EL QUE FEU PER MI! ESTIC MOLT AGRAÍDA <3
IESP

Hola Actriu!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Doncs pel que expliques, sembla ser que sí que li agrades, perquè ell mateix t'ho va dir! A més, si heu estat parlant tant temps i t'ha dit que li agradria estar amb tu aquest any... és bona senyal no? :)
Respecte a la durada, això no ho pot saber ningú! El temps que està una parella depen de moltes coses: de l'amor que sentin, dels projectes de cada un, de la capacitat per aprendre dels errors, de l'esforç...
Però ara l'important és que tots dos us agradeu i que podeu intentar coneixèr-vos una mica més!
Molta sort!!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat