No sé el que fe ni les conseqüències...
Bona tarda. Fa uns mesos que parl amb un jove 6 anys major que jo, però no em preocupa perquè l'estiu passat vaig estar amb un jove 4 anys major que jo. El que em preocupa és que ell té parella però fa comptes deixar-la, i fa un mes més o menys que varem tenir relacions sexuals (el primer pic per mi), i la setmana passada dues vegades més, i cada pic que ho hem fet ha estat sense preservatiu i jo amb aquest tema sóc molt "cagueta" perquè no sabria com reaccionar si quedàs embarassada i no sé com dir-li que preferesc fer-ho amb preservatiu. Per altra banda, el que si que hem preocupa és que després d'haver-ho fet per darrer pic el meu cos va fer com un canvi, quan vaig al bany a fer "pipi" hem molesta molt i tot el temps tenc la sensació d'anar al bany, també el que hem passa és que hem fa molt de mal l'esquena, però un dolor molt estrany... No sé si tot pot anar lligat a la darrera vegada.
Gràcies, m'agradaria que no es publicàs això. Encara no sé bé com funciona el consultori
IESP

Hola Apc15!
Si esteu mantenint relacions sexuals sense preservatiu, és evident que hi ha risc d'embaràs no desitjat i també de contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Recorda que el preservatiu no és una opció, sinó una condició per gaudir plenament i sense mals de cap de la sexualitat de forma responsable. Així que, parla amb ell i comenta-li que per les properes vegades vols fer-ho amb preservatiu.
Pel que ens expliques de les molèsties al fer pipi o de la sensació de tenir ganes de fer-ne constantment, pot ser símptoma d'infecció d'orina. Per tant, és important que demanis hora de visita amb el metge perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat