virginitat (aguixiguixi)
Hola adolescents.cat,
em preguntava que s'enten quan una persona diu que ha perdut la virginitat. En les noies es quan el hiemen es trenca no? però també potser que aquest se't trenqui per un altre motiu així que quan es pot dir que una noia ha perdut la virginitat? Respecte els nois tinc la mateixa pregunta, quan es diu que un noi no es verge? Hi ha alguna manera de saber abans de l'acte sexual si un noi o una noia són verges? Crec que amb un noi es pot saber però no sé com.
Gràciessss
IESP

Hola adolescent31!
Es diu que una persona (noi o noia) a perdut la seva virginitat quan ha mantingut relacions sexuals amb penetració.
Algunes noies durant la primera relació se'ls hi trenca l'himen i poden sagnar una mica, però com molt bé dius hi ha moltes noies que ja el tenen trencat, ja que aquest pot trencar-se fent esport, muntant a cavall, etc.
No hi ha cap manera de saber si una persona és verge o no just abans de l'acte sexual. Si vols saber-ho, ho has de preguntar i confiar en el que l'altra persona et diu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat