dolor
Hola!
M'agradaria que la meva identitat fos secreta. Tinc una pregunta i és que ara feia temps que no feia res del tema sexual, i ara després de 5 mesos, quan m'han masturbat he notat dolors al dia seguent i a més em surt una mica de sang però és com la sang que surt quan se te'n va la regla. Què pot ser?
Gràciees!
IESP

Hola lpa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Respecte al que expliques, podria ser que al mastrubar-te es fessis alguna ferida a l'interior de la vagina? Normalemnt, qu hi ha dolor o surt una mica de sang és perquè s'ha aranyat la pell o hi ha alguna ferideta. Si és per aquest motiu, el dolor marxarà ràpid!
Si veus que el dolor continua uns dies, no dubtis en anar al metge, perquè potser no està relacionat amb el fet que et masturbessis, sinó amb un altre motiu que et podria explicar una persona especialitzada (com el ginecòleg/a), d'acord?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat