intimitat
hola,porto 2 anys amb el meu novio i cada vegada que volem tenir relacions sexuals amb penetracio no se el perque pèro no entra,em fa dits i aixo i pareix que tot a de uncionar pero no acaba de anar be nomes hem tengut penetracio un pic i aixo me fa sentir malament perque de ves em va agradar que podem fer?
moltes gracies
IESP

Hola Aineta1997!
No és gens estrany el que us està passant, en les primeres relacions sexuals, els nervis, l'angoixa i sobretot la preocupació per veure si va bé o no, per si entra o no entra, poden fer que la zona muscular de la vagina es tensi impedint que es pugui produir la penetració.
Per això és important, no tenir pressa, estar en un lloc tranquil, compartint aquests moments amb la persona que volem, i anar coneixent el cos a poc a poc. Abans de tornar-ho a intentar, heu provat a jugar?, a gaudir de les sensacions del cos?, dels genitals?, us exciteu?, saps on estan les zones de plaer?, el teu clítoris? Són moltes preguntes, però volen dir, si esteu massa pendent d'aconseguir la penetració o esteu gaudint el joc, ja que això pot marcar la diferència entre que el cos estigui tens o no!
Un cop estigueu en el joc, tranquils, sense pressa, intenteu jugar amb els dits, tocar els genitals, introduir un, dos dits (els teus els de la parella) i de mica en mica veure com és l'entrada vaginal. En el moment que vulgueu introduir el penis, és important que seguim relaxades i tranquil·les, és important que la zona estigui ben lubricada, etc., ja que tot això afavorirà que pugui donar-se la penetració sense dificultats.
Si tot i així, veieu que no hi ha manera, sempre podeu demanar una visita amb un professional per valorar què està passant (ginecòleg, psicòleg especialitzat en sexologia, fisioterapeuta de sòl pelvià).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat