No la tinc tant gran
Hola, últimament, amb l'arribada de l'estiu, a la piscina quan surto, se'm marca bastant el penis, de fet, se'm marca mes del que el tinc. Els meus amics/gues em diuen que vaig empalmat o que la tinc super gran, que puc fer perque no se'm marqui tant?
Per cert quina mida de penis es la més freqüent amb els nois de la meva edat? Potser si que la tinc més gran del que em pugui semblar, potser jo ja hi estic acostumat i no m'extranya.
Espero la vostra resposta, moltissimes gràcies!
IESP

Hola Anonim99!
Independentment de la mida del teu penis, és important que t'estimis i acceptis el teu cos tal com és!
Si vols dissimular una mica busca roba menys ajustada que t'ajudi que no es marqui tant. També pots provar diferents tipus de calçotets a veure amb quin et sents més còmode i aconsegueixes que no sigui tan evident la mida del teu penis.
Et pengem l'enllaç d'una notícia que van penjar els redactors d'Adolescents.cat fa uns dies referent a la mida mitjana del penis a Espanya:
De totes maneres, et recomanem que no t'obsessionis massa amb aquest tema i que intenta no fer cas als comentaris dels altres
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat