Masturbació
Hola, fa temps que tinc un problema pel que fa a la masturbació, i és que quan em masturbo o em masturben tocant-me el clítoris arriba un punt en el que s'em posa molt sensible i no puc continuar ni deixar que continuin: li aparto la mà, m'aparto jo... És normal? A què és deu? Què faig?
IESP

Hola Maria de la O!
El que et passa és completament normal, a moltes noies els hi passa. Si passat una estona d'estimulació constant al clítoris et molesta el contacte, podeu estimular altres zones, els voltants del clítoris, els llavis majors i menors, l'entrada de la vagina, etc.
Pensa que encara que el clítoris sigui la zona més sensible, l'estimulació pot arribar a ser desagradable en segons quins moments. Per tant, en lloc de parar o apartar la mà, parleu-ne i busqueu quina estimulació necessites o t'agradaria. De mica en mica aniràs coneixent millor el teu cos i és important que vagis indicant el que t'agrada i el que no a la persona que comparteix amb tu aquests moments.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat