Que he de fer per anar al metje sense que ho sapiguen els pares?
Hola tinc 17 anys i fa més d'un mes que m'hauria d'haver baixat la regla... se'm va acabar per últim cop el dia 5 d'abril i des de llavors que no em ve. Aquell mateix cap de setmana ho vaig fer amb el meu actual ex amb condo, i la setmana seguent ho vaig fer amb un amic. Va ser aixi com un favor perque volia perdre la virginitat amb una amiga de confiança, però anavem una mica borratxos i no se li va acabar d'empalmar. Portavem condo des del principi però com que no la tenia del tot dura va relliscar al final i ho vem deixar de fer.
Al cap duns dies vaig tenir com un fluxe marronós raro.
Fa dues setmanes em vaig fer el test d'embaras de la farmacia i va sortir negatiu pero tot i això no baixa la regla, estic espantada perquè no sé de què és i voldria anar al metje.
El problema és que no vull que els meus pares ho sàpiguen i m'agradaria saber la manera de ferho. Vics a un poble petit i si vaig al cap d'aqui tothom em coneix, per tant no hi vull anar.
Com ho faig per anar al metje de la ciutat mes propera? Els meus pares sabran que hi vaig? Amb qui he de parlar? Sha de demnaar hora? O mhi puc presentar directament? Siusplau expliqueume com fer-ho.
IESP

Hola AinaLopezH!
Pots anar al servei de Tarda Jove que tenen els Centres d’Atenció Primària (CAP) de la teva població. Allà t'ajudaran a aclarir dubtes i hi tenen servei de ginecologia que és completament confidencial. No cal demanar cita prèvia.
D'altra banda, si li expliquessis a la teva mare que tens irregularitats a la regla i que t'agradaria anar al metge per valorar-ho, segurament no et dirà pas que no, tot el contrari! Pensa que si demanes hora el ginecòleg i ella vol acompanyar-te, pots entrar sola a la consulta i el que parleu tu i el metge és confidencial. Per tant, no té perquè assabentar-se de la teva activitat sexual.
Així doncs, si la regla segueix sense venir, vés a la Tarda Jove del CAP o bé demana hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valora què està passant.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat