No sé que fer... Ajudaaa
Hola! Bé, soc noia i tinc 14 anys. Us comento el meu problema:
Fa uns dos mesos que tinc novio, pero portavem 7 o 8 mesos de lío i tontejant. Els dos estem molt enamorats pero... Fem coses que no hauriem de fer. Hem fet sexe oral i ens hem tocat els dos ( a part de liar-nos ). Els meus pares no ho saben, nomes alguns amics nostres. Jo no vull anar tan de pressa, pero per una altra banda vull continuar perque m'agrada, m'ho passo bé i ell també. Tampoc es que ho fem cada setmana, ho fem cada mes o cada dos mesos. Llavors em recomanaries que parés de fer-ho perque no tinc edat o alguna cosa així, o ho continuo fent? Esque no se si es dolent, els meus amics em diuen que soc molt petita. QUE FAIIG?? :((
IESP

Hola katheryn_7000!
En primer lloc, si no vols anar tan de pressa, no corris! No hi ha pressa. Recorda que tu marques el ritme que vols seguir i és important que ho facis per no tenir aquests sentiments contradictoris que t'apareixen. Parla amb la teva parella i pacteu el ritme que a tots dos us estigui bé seguir. No tingueu pressa, hi ha temps per tot!
Pensa que estàs a l'adolescència, en ple descobriment de la teva sexualitat, i és completament normal que gaudeixis d'aquests moments amb el teu nòvio. No es tracta de marca una edat exacta en la qual es pot o no començar a mantenir relacions sexuals (petons i carícies, petting, sexe oral, masturbació, etc.), el que és més important és la maduresa i la responsabilitat que requereix fer-ho.
La nostra recomanació és que no facis res que no vulguis fer encara, o del que te'n puguis penedir. No tingueu pressa per cremar etapes i que gaudiu dels moments que esteu junts! Molt important, no oblideu tenir sempre a mà preservatius per si aneu una mica més enllà!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat