menstruació rara/dubte
Hola!
Tinc un dubte sobre la menstruació ja que durant a finals del mes de març vaig mantenir relacions sexuals(en principi amb seguretat). Aleshores al cap de poc em va venir la regla tot i que era bastant escassa i em va durar pocs dies. Fins aquí tot normal, però al cap d'una o dues setmanes (feia poc) em va tornar a venir però era molt fosca i no em va durar ni tres dies i no em vaig haver de posar ni una compresa, amb un salvaslip en tenia prou. Aleshores al cap de 1 setmana em va tornar a passar el mateix, regla fosca( com quan és els últims dies) i em va durar molt poc. (Tot això va passar al mes d'abril)
Ara ja fa més d'un mes que em va passar tot això i encara no m'ha vingut la regla. Suposo que he tingut una alteració en la meva menstruació i ja em vindrà. Però no deixo d'estar preocupada perquè tinc por que no em vingui més i tampoc sé del cert que m'està passant. No vull anar al metge ja que em fa vergonya anar amb la meva mare i si no em ve i hauré d'acabar anant i no vull. Per això faig aquesta consulta, per si és una simple alteració o puc tenir alguna cosa més i no és normal.
Moltes gràcies!
IESP

Hola Anoniiiima44!
Com molt bé dius pot ser que sigui una simple alteració en la teva menstruació, però per descartar que no hi hagi quelcom més, sempre és important fer una visita al ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
Parla amb la teva mare i explica-li aquestes irregularitats que estàs tenint amb la regla. Sabem que pot fer vergonya, però quan es tracta de temes de salut no hi ha vergonya que valgui. Veuràs com et quedes molt més tranquil·la! Si ho vols, pots anar al servei de Tarda Jove que tenen els Centres d’Atenció Primària (CAP) de la teva població. Allà t'ajudaran a aclarir dubtes i hi tenen servei de ginecologia que és completament confidencial.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat