AJUDA SIUSPLAU I RAPIDA!
Tinc novio i de aqui poc farem 3 mesos, quan vam fer dos mesos vam comensar a masturbarnos mutuament jo a ell i ell a mi, despres vam pasar al sexe oral i al pitting. Els dos tenim ganes de perdre la virginitat junts pero vaig parlar amb una amiga i ella em va dir que anavem massa rapid, que si feiem aixo amb nomes dos mesos de relacio que fariem quan haguessin passat 5? sempre el mateix? potser ens cansariem...
Ara tinc una mica de por que passi aixo, de que anem molt rapid i que al final l'unic que ens qedi per descobrir sigui el sexe i al final ens aborrim de sempre el mateix.
Que puc fer?
Gracies un petò!
IESP

Hola Helena!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de pensar que cada parella té el seu ritme, i que sou vosaltres qui heu de decidir quan voleu començar a experimentar més coses. De fet, una cosa molt positiva és que ja heu començat a conèixer més el vostre cos (amb la masturbació, el petting...) i esteu anant pas per pas! :)
A partir d'aquí, vosaltres trieu si us està bé continuar experimentant d'aquesta manera o ja voleu tenir relacions amb penetració. Pensa si tu també tens la sensació d'anar massa ràpid amb ell, i aprofita per parlar-ho amb el teu xicot: què en pensa ell? Com més confiança tingueu, més fàcil serà poder parlar d'aquestes pors i dubtes, no creus?
Però sobretot, gaudiu de cada moment que estigueu junts!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat