Dubte
Hola! Tinc 15 anys i,ahir vaig estar a casa d'un amic més gran, i vam acabar parlant de problemes que teníem i amb això de la sexualitat, em va dir que la seva ex era multiorgàsmica i nimfòmana, i em vaig sentir identificada en tots els aspectes que em va dir.
Jo sempre he "lubricat" com jo li dic moltíssim, en varis moments del dia i per això quan mantinc relacions sexuals molts cops no noto res més enllà del segon cop que produeix la penetració. Ell em va dir que segurament no era lubricació, sinó orgasmes, però jo no noto desconnexió ni que produeixi plaer. Ho he fet uns 20 cops des del primer cop, al maig (amb parelles que he tingut i altra gent) però mai he arribat a un orgasme com al que arribo quan em toco amb cap noi. Sempre em conformo amb que el noi arribi.
Normalment em poso calenta ràpid, i depèn de la persona que és (de l'edat que té, m'agraden de 20 cap amunt) i de la seva personalitat (si són immadurs o no) vull tenir alguna cosa més. El problema és que ho he fet en cotxes, llits, a l'aire lliure.. inclús tres cops la mateixa tarda amb el mateix noi. Com puc saber si sóc nimfòmana? Em podeu explicar què és, què comporta i com "curar-ho" sense anar a un psicòleg o sense que els meus pares ho sàpiguen?
IESP

Hola cddd80!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, la teva situació no correspon a la d'una persona nimfòmana. Aquest nom es fa servir per a les dones que pateixen una addicció al sexe (quan ho pateixen els nois, se'ls anomena senzillament addictes al sexe o Donjoanisme...).
Per a que es consideri que algú és addicte al sexe, ha d'haver una ansietat i un patiment molt gran darrera. És a dir, la persona no podria passar un dia sencer sense sexe, deixaria de fer coses importants per sexe (com no anar a treballar, no quedar amb els amics...) i dedicaria molt esforç a obtenir sexe com fos (gastant tot el seu sou, mentint constantment...). Per aquestes persones, el sexe no és pas divertit i palenmter, és bàsicament una manera de parar l'ansietat que estan sentitn, per això poden tenir relacions amb qui sigui, on sigui i quan sigui! Ja et pots imaginar el patiment...
l fet de gaudir del sexe i voler experimentar més no converteix a algú en un addicte al sexe! Així que si tu t'excites sovint, i tens ganes de mantenir relacions no tens cap tipus de malaltia que s'hagi de "curar" com tu dius! :)
Respecte al que comentes d'aconseguir arribar a l'orgasme quan estiguis en parella, has provat d'estiumular-te el clítoris o tocar-te de la mateixa manera que fas quan et mastrubes tu sola? Recordem que l'òrgan més erògen de les noies és el clítoris, i amb la penentració vaginal només és més difícil sentir plaer! ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat