URGENT - Complexe
Hola! Tinc els llavis menors de la vulva més grans dels de l'exterior, i quan tanco les cames i així s'em veuen... I no m'agrada gens. I també tinc fluxe vaginal com cada dia, i no sé si és perquè és perquè els llavis menors són més grans! Tinc molt complèxe, sobretot a l'hora que hauré de tenir sexe o que em facin dits o nse... Voldria preguntar si hi ha alguna solució perquè es facin més petits (no cirúrgica). Merci i espero la vostra resposta, que estic MOLT preocupada!.
IESP

Hola olimpiacsm!
Existeixen tantes vulves com noies en el món! La teva vulva és completament normal, hi ha moltes noies que tenen els llavis menors més llargs que els majors, i aquests es deixen veure, ja que sobresurten per fora. Això no t'ha d'avergonyir ni crear un complexe. Tenir la vulva així no t'hauria d'impedir mantenir relacions sexuals o masturbació amb normalitat.
Si et molesten, et piquen o et generen un complexe molt gran, sempre recomanem una visita amb el ginecòleg/a perquè pugui valorar-ho i explicar-te quines opcions existeixen pel teu cas concret.
Totes les noies tenim sempre flux vaginal, si t'hi fixes, hi ha moments del cicle on n'hi ha més quantitat i en d'altres menys. Això és completament normal i no té res a veure amb la forma o mida dels teus llavis. De totes maneres, sempre que observem que el flux vaginal canvia en color, olor, textura o si la vulva ens pica, hem d'anar al ginecòleg per descartar qualsevol tipus d'infecció.
Recorda que hem d'estimar el nostre cos i genitals tal com són! Aquests ens acompanyaran tota la vida!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat