No se si m'agrada el meu millor amic!
Hola! Bé tinc un problema i esque no estic segura de si m'agrada el meu millor amic. Va amb mi a classe i anem a la mateixa colla d'amics, m'ho passo molt bé amb ell, hem fa riure moltissim, ens expliquem moltes coses i fins i tot m'acompanya fins a casa. A més a més últimament totes les meves amigues tenen novio o lio i jo mai he estat amb un noi i penso que m'estic quedant enrere... Les meves amigues hem diuen que faig bona parella amb ell i que li agrado però no n'estic segura i penso que ho diuen per consolar-me. A més tampoc sé si m'agrada, és a dir sempre l'he trobat guapo i ha vegdaes penso en ell però l'altura hem tira una mica enrere ja que és bastant baixet. Sé que és molt típic, però hem fa por intentar alguna cosa amb ell, que surti malament i que perdem l'amistat. A mi m'encanta la relació d'amistat que tenim ara però penso que potser m'agradaria tenir alguna cosa més. Que puc fer, li dic el que sento?
IESP

Hola Anònimaaa!
Si tens dubtes de si t'agrada o no, millor dóna't una mica més de temps per acabar d'aclarir el que sents. D'aquesta manera et sentiràs més segura amb els teus actes.
Entenem que et preocupi que la vostra amistat se'n vegi afectada si finalment li dius el que sents i ell no correspongui els teus sentiments, però fixa't que aquest és el risc que s'assumeix quan decidim fer un pas més. De totes maneres, que ell no sentís el mateix que tu no implica automàticament que deixeu de ser amics o que la relació canviï.
Dóna't temps, i no et pressionis, que no et quedes enrere. A cada persona li arriba el seu moment, i a vegades per voler seguir el mateix ritme que la resta podem fer coses de les quals no estem del tot convençudes. Així que calma i deixa que els teus sentiments vagin agafant forma i posant-se a lloc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat