Retrasar la regla
Hola!!
Tinc un problema, i es que necessito retrassar la regla la proxima vegada que em vingui, uns 3 dies minim.
Em prenc les pastilles anticonceptives Loette i he vist per internet que si no faig el descans de placebos, es a dir, segueixo amb un altre mes sense prendre les "blanques" no em vindrà la regla.
Però a alguns llocs posa que mho prengui uns dies nomes i despres fer desansos (no se de quan, no m'ha quedat clar), i a altres posa que acabi tot el mes sencer.
No se que fer i no tinc temps per anar al ginecòleg. A part també he escoltat que pot ser que tingui perdues, pero no se si al principi durant tot el mes o que, i clar, si fos aixi no em serviria de res...
Em podrieu aconsellar?
IESP

Hola CML!
Si que és cert que si no fas la setmana de descans (pastilles placebo), és a dir, si inicies una nova caixa de pastilles anticonceptives, no tindràs el sagnat mensual. Al prospecte de les pastilles trobaràs l'explicació. De totes maneres, no aconsellem que això es faci de forma habitual.
Si no tens temps d'anar al ginecòleg/a, pots anar al servei de Tarda Jove que tenen els Centres d’Atenció Primària (CAP) de la teva població. Allà t'ajudaran a aclarir dubtes i hi tenen servei de ginecologia on et podran explicar com funcionen les pastilles anticonceptives.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat