Anticonceptius!
Hola!
Donat que tinc una parella estable he pensat que seria millor pensar en un altre anticonceptiu que el preservatiu.
Però m'agradaria no haver de dir-li res als meus pares, quins mètodes puc utilitzar sense que ells ho sapiguen?
IESP

Hola Tigre10!
Si ja has iniciat la teva activitat sexual, et recomanem que facis la teva primera visita al ginecòleg/a. Si hi vas, podràs preguntar quines opcions diferents existeixen com a mètode anticonceptiu, per tal que et recomani quina és la millor opció pel teu cas. Recorda que tota l'anticoncepció hormonal (les pastilles anticonceptives, l'anell vaginal, etc.), han d'anar sempre sota prescripció mèdica.
Pots anar al servei de Tarda Jove que tenen els Centres d’Atenció Primària (CAP) de la teva població. Allà t'ajudaran a aclarir dubtes i hi tenen servei de ginecologia que és completament confidencial, i evidentment també podran assessorar-te.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat