Sexe
Hola Adolescents.cat!!!!
Tinc alguns dubtes sobre sexe. Abans de fer-ho amb el meu novio, ens masturbem. I hi ha vegades que ell es toca i després em toca a mi. Això pot causar algun efecte en mi? Em puc quedar embarassada? I si ho fa després de que es "corri"?
Gràciess!!!
IESP

Hola mcs!
Si ell ha ejaculat a les seves mans i a continuació introdueix els seus dits dins de la teva vagina, sempre hi pot haver risc que aquest semen entri dins de la teva vagina i a més si hi ha contacte directe amb els genitals, sempre hi ha risc de contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Per tant, per evitar riscos innecessaris, tingueu sempre a prop mocadors o tovalloletes, per tal de netejar-vos bé cada vegada, a part dels preservatius. Així podreu gaudir de la vostra sexualitat sense mals de cap.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat