Masturbació
Hola Adolescents.cat!!!
Alguns cops em masturbo a la nit, però ho faig amb un llençol entre els dits perquè em fa fàstic fer-ho amb els dits. És dolent? Em podria suposar algun problema o ferida?
Gràcies!!!
IESP

Hola mcs!
En principi no, però és important que la roba estigui neta i que la zona estigui lubricada per evitar ferides del fregament. Però et diríem el mateix si ho fessis amb els dits, ja que també podries fer-te mal.
No existeix una única manera de masturbar-se i cada persona ho fa com a ella li agrada. Moltes noies utilitzen un coixí o els llençols per fer-ho, i moltes altres prefereixen masturbar-se per sobre de la roba. Així que cada noia ha de trobar el que li agrada. El que no t'hauria de fer fàstic és tocar els teus genitals, una cosa és que prefereixis masturbar-te amb els llençols que amb els dits, però l'altra és que et faci fàstic.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat