No sé què em passa...
Benvolguda psicòloga,
Últimament estic molt rara... No sé què em passa, és un tema relacionat amb la meva sexualitat. Resulta que des de que tinc 3 anys que monto a cavall, i mai he sentit cap atracció sexual cap a ningú, però montant és la única manera de que em senti còmode i fins i tot calenta. M'agradaria saber si és una confusió o és que realment sóc així...
Siusplau ajuda!!!
IESP

Hola Aliona!
No t'has de preocupar, el despertar de la nostra sexualitat segueix ritmes diferents a cada persona, i tu tens el teu propi ritme que has de respectar sense preocupar-te en excés. Fixa't que si forcem les coses, segurament el resultat serà pitjor.
El que sents quan muntes a cavall, quan dius que et poses calenta, pot ser degut al fregament dels teus genitals en contacte amb el seient. No passa absolutament res. Gaudeix de l'esport que t'agrada, del contacte amb la natura i els cavalls, i deixa que la teva sexualitat segueixi el seu procés natural.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat