--------------------------------------------------------------------------------...----
Bones!
Tinc una duda, avui ho he fet per segon cop i el noi tenia una mica de semen que li queia pel condó (per la part dels testicles) i no se si hi ha risc d'embaràs. Pot ser?
IESP

Hola CBA!
Si el semen s'ha escapat fora del preservatiu, no podem assegurar que no hagi entrat dins de la teva vagina... així que sí que hi hauria risc d'embaràs i de contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Fa uns dies que vas fer-nos la consulta, entenem que la regla ja t'ha vingut. Si no és així, hauries de fer-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Per la pròxima vegada, comproveu que el preservatiu està col·locat correctament, que deixeu a la part superior el dipòsit lliure perquè un cop ejaculi quedi tot el semen allí i no s'escapi. Si s'escapés o es trenqués el condó, recordeu que en aquests casos podem fer ús de l'anticoncepció d'emergència (la pastilla de l'endemà).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat