queee puc fer? (estrella)
Hola adolescents.cat
Fa dos mesos que parlo amb un noi per whats. nomes ens hem vist un cop i durant 2 minuts. Ens vam coneixer per Internet i perque ell era amic d'un amic meu. Al principi era molt soso pero des de que ens vam veure va cambiar i va ser super simpàtic, em tirava la canya, deia que somiava amb mi, volia que quedessim ell i jo, etc. pero de cop i volta va cambiar i va tornar a ser soso. Haviem decidit quedar un dia pero no va poder ser perque no ens anava bé a cap dels dos. L'altre dia li vaig dir que m'agradava i em va dir que jo no li agradava i que preferia que fossim amics.
Ara torna a estar bastant simpàtic pero no l'entenc.
No entenc perque m'enviava cors, deia que somiava amb mi, em deia bonanit cada dia i al despertar-me tenia un missatge de Bondia al meu movil i ara ell no vulgui res i estigui aixi de soso...
Que haig de fer?
Meeersi
IESP

Hola mariacgg!
Entenem que puguis estar confosa... però si ell t'ha dit que no li agrades i que et vol com una amiga, no te'n queda una altra que acceptar-ho i respectar-ho. Sabem que no és fàcil, i més si la seva conducta cap a tu és contradictòria en alguns moments. Ara et toca valorar si pots ser amiga seva, sense que això et faci patir per no ser corresposta emocionalment.
Si segueixes veient que la seva manera d'actuar cap a tu et confon, parla-ho amb ell i explica-li com et sents.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat