problemees...
Bon dia Adolescents!!
La cosa es que sóc gay, i l'altre dia ho vaig fer amb el meu novio per primera vegada, va ser increible, pero al pasar les hores vaig anar al lavabo i em costaba molt excretar.
Em fa molta vergonya dir-li al meu novio .. que faig em poso crema ? o hi ha algun altre remei?
Ayuda siusplau
Gracies
IESP

Hola RaboEnLlamas69!
No hauríem de tenir vergonya de parlar d'aquests temes amb la nostra parella. Hi ha coses ben naturals, que ens poden passar a tots algun dia. Així que tranquil. Segurament el que et va passar no té cap importància, fixa't si et torna a passar les següents vegades.
Si tens dificultats per anar al lavabo de forma habitual, et recomanem que preguntis a la teva farmàcia de confiança o al teu metge de capçalera, quines opcions tens per millorar aquest aspecte. Recorda que el que mengem també influencia en el nostre transit intestinal.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat