Embaràs? 2424
Hola sóc una noia de 16 anys, i fa poc vaig tenir relacions sexuals amb el meu nòvio.
La cosa és que vam "follar" amb condó però fa dues setmanes que no em baixa la regla i tin molt de "flux", normalment s'em retrassa dos o tres dies però dues setmanes no. M'he fet la proba d'embaràs i m'ha sortit negatiu.
No vull anar al ginecoleg perque em fa por que la meva mare s'enteri que no sóc verge.
Potser que estigui embarassada o nomès sigui un retràs molt llarg?
Gràcies!
(si pot se m'agradaria que NO es publiques a la portada)
IESP

Hola Holis!
La regla se'ns pots retardar per molts motius. Si vàreu tenir relacions sexuals amb preservatiu, el vàreu fer servir correctament i vàreu comprovar que no s'havia trencat o escapat el semen, en principi no t'hauries d'amoïnar. Si t'has fet una prova d'embaràs i t'ha sortit negativa i la teva regla segueix sense venir, i si a més ja has iniciat la teva activitat sexual, et recomanem que demanis hora de visita al ginecòleg. Totes les noies hi hem d'anar i la visita és totalment confidencial, de manera que encara que la teva mare t'acompanyi, pots entrar sola a la consulta i explicar-li al metge el que vulguis i ell mantindrà la confidencialitat sobre si has mantingut ja relacions sexuals o no.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat