Tinc alguns dubtes amb el meu penis...
Bé, jo sóc un noi de 15 anys que tinc alguns dubtes amb el meu penis...
Em medeix uns 17cm i el tinc bastant tort cap a un costat, puc tenir problemes a l'hora de tenir relacions sexuals? Hi ha alguna manera de posar-lo recte? Com em pot haver passat (ja fa temps que em masturbo però mai he fet cap estrebada ni res...)
Més coses: quan el meu penis està erecte intento tirar la pell endarrera (fins que es vegi tota la part de dalt diguéssim) i em fa una miqueta de mal... És un problema? Quan ejeculo no em surt gaire disparat el xorro, és normal?
Espero la vostra resposta i moltes gràcies! ;)
IESP

Hola an0nim!
La realitat és que els penis no han de ser 100% rectes, poden estar torts cap a la dreta o cap a l'equerre, tirar a munt o avall. Cada penis és diferent! Això no hauria de ser cap problema, ja que és una cosa ben natural! En principi no hauries de tenir cap dificultat a l'hora de mantenir relacions sexuals, de totes manares si la curvatura és molt pronunciada i et té preocupat sempre recomanem una visita amb el metge perquè pugui valorar-ho.
Per altra banda, no hauries de sentir mal en baixar la pell del penis per deixar el gland descobert, i aquesta hauria de poder baixar sense dificultats. Per tant, et recomanem de nou que facis una visita amb el metge perquè pugui valorar-ho, descartar que no sigui un tema de fimosi o del frenet. No t'espantis, ja que a molts nois els hi passa el mateix i el tractament acostuma a ser senzill. Veuràs que amb una visita al metge et quedes més tranquil i pots resoldre tots els dubtes que tinguis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat