Estic feta un lio
Necessito ajuda, estic feta un lio.
Fa temps que estic colada d'un amic de la meva germana, ell te 17 anys, i jo 14.
A mi m'agrada molt aquest noi, però no se si jo li agrado a ell. Fa poc vam passar uns dies junts (la meva germana també) i vam estar molt bé, xerravem, reiem, hi havia contacte fisic...
Però fa uns dies vam quedar a soles i vam estar be, xerrant i tal, però no hi va haver gens de contacte físic...
Un dels grans dubtes que tinc és que no sé si li molo, un altre és que no sé si m'he de llençar ( no m'he liat mai amb ningú i m'agradaria molt que ell fos el primer)i l'últim és que no tinc una gran relació amb la meva germana, i no puc parlar d'aquest tema amb ella.
Moltes gracies.
Anissa Ouali

Hola Prsl!!!
No podem saber si li moles o no, a menys que... ho parlis amb ell. Nosaltres et recomanaríem que observessis la situació, mica en mica, si vas quedant i xerrant amb ell, i quan et sentis amb forces li puguis explicar que t'agrada, per exemple.
Fa por i segurament et preocupa el que et pugui dir, però tant si és un si, tu també li moles com un no, no ho sabràs fins que no t'arrisquis.
La teva germana seria una bona referència per explicar-li el que estàs sentint pel seu amic ja que ella el coneix més, però si veus que no pots explicar-li, donat temps per parlar directament amb ell.
Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali