Masturbació i orgasme
Bon dia! Tinc 16 i algun cop amb les meves amigues hem parlat de la masturbació, una cosa que elles ja practiquen habitualment i arriben a l'orgasme. Jo ho he intentat en diverses ocasions, he buscat ajuda per Internet però ja de primeres no se ni com excitar-me i em posa molt nerviosa per que em sento estranya de no saber entendre el meu cos. Si us plau necessito ajuda urgentment!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. En primer lloc, no et sentis estranya, hi ha persones que connecten més ràpid amb la seva sexualitat i altres que hi connecten més tard (i altres que directament el sexe ni els interessa). Per tant, no pateixis, ni et sentis "rara", ets completament normal.
Intenta no forçar-te a masturbar-te, la masturbació no és un deure que hagis de fer per obligació o perquè les teves amigues ho fan. La masturbació ha de ser un moment per conèixer el teu cos, per conèixer part de la teva sexualitat i per conèixer el teu plaer. No pot ser en cap cas una obligació, si fem les coses per obligació no trobarem el plaer.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat