el noi que m'agrada tonteja amb una altre noia...
hola,
no se que fer. Hi ha un noi de dos anys més jo que m'agrada bastant. Quan el vaig veure per primer em va agradar una mica així que vaig agafar confiança i el vaig obrir per direct de l'instagram i vam començar a parlar i ell finalment em va passar el seu numero. Fins aquí tot bé. Però, quan parlem no em transmet el que jo vull que em transmeti, no se si m'explico. Em refereixo a que sempre quan parlem sempre ens riem i tal. I hi ha molt cops que em dona falses esperances, perquè quan em diu molts cops bona nit em posa una cara amb un petó, o cors... Però jo com amb lo estúpida que sóc vaig i li pregunto:
- I tu que tal amb les noies, algun rollete?
i ell em contesta:
- res serio però si, tontejar i aquestes coses.
I des de aquest moment em sento com una estúpida per haver-lo obert...
També he estat amb ell amb persona i em estat molt a gust però crec que ell no sent el mateix que sento jo per ell.... si us plau necessito el consell.. :(
necessito algun consell perquè es fixi amb mi com el primer cop que ens vam veure en persona
IESP

Hola Mar!
Recorda que no podem forçar que una altra persona senti el mateix que sentim nosaltres. A vegades la nostra intuïció no falla, i sentir que ell no sent el mateix que nosaltres, fa mal, t'entenem. Per això és important que et protegeixis per tal de no patir.
El millor consell que podem donar-te perquè es fixi en tu, és que siguis sempre tu mateixa, que no intentis ser qui no ets, o allò que ell voldria només per agradar-li. Recorda que el que ens enamora de les persones és la seva essència i això no es pot fingir! Mostra't natural i tal com ets, aquesta és sempre la millor carta de presentació!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat