la meva primera vegada
Hola, fa 1 semana que ting 15 anys.
I amb el meu novio ho bem fer ahir. Els dos teniem ganes de fer-ho.
Me ficat solamen 2 vegades un tampax i mai me ficat els dits.
I ahir quan ho vem fer hem va fer bastant mal, es normal? la proxima vegada que ho fer tambe hem fara mal?
I tampoc hem va sortir sang, solament un liquid transparent, que es aquest liquid?
Pero la meva gran preucupació es si es normal que hem fer tan mal.
I no vull anar a nungun ginecoleg per que me mare no sap que ho he fet, i si s'entera la desepcianaria molt. Per aixo necesito la vostre ajuda.
Moltes gracies.
IESP

Hola e18!
En primer lloc, per molts anys pel teu aniversari!
Moltes noies expliquen que la primera vegada els hi va fer mal, i sovint és perquè no estaven del tot relaxades per la qual cosa la musculatura vaginal està més tensa i això pot dificultar la penetració o fer mal. A més, els nervis típics de les primeres vegades poden fer que no estiguem excitades del tot i que la lubricació vaginal no sigui la suficient, i això també pot fer que la penetració sigui dolorosa.
Per tant, el que us recomanem és que aneu més a poc a poc, que jugueu abans, que deixeu que el cos s'exciti de forma natural i que la teva vagina estigui força lubricada. Intenta relaxar-te, centrar-te en les sensacions plaents i gaudir del moment. Tot això t'ajudarà a que la penetració no sigui dolorosa.
El líquid transparent que sortia de la teva vagina era flux vaginal! Així que tranquil·la!
Per últim, recorda que nosaltres sempre recomanem una visita amb el ginecòleg des del moment de la nostra primera menstruació, però sobretot quan iniciem la nostra activitat sexual. Pensa que pots anar al ginecòleg i entra sola a la consulta, el que parlis amb el metge és confidencial.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat