urgen problema amb el menjar
hola Sara, et volia demanar consell per un problema que ting ja fa dos anys que cuan estic sola a casa i maburreixo emb venen moltes ganes de menjar i menjo tot de purqueries em podries dir que fer intento cremar les calories que menjo pero la meva mare ma dit que aixo no es jens bo.
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per evitar aquesta ansietat pel menjar és fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar) i no quedar-te amb gana. Sovint ens agafa aquesta ansietat perquè no hem menjat prou en l'últim àpat o fa moltes hores que no mengem res, amb els 5 àpats això no et passarà. Si veus que quan estàs sola és quan més t'agafa pots provar de sortir a fer esport, quedar amb algun amic per estudiar, parlar amb algú per telèfon, per tal de que l'avorriment no et porti a tenir ansietat. I el que també t'ajudarà és parlar-ho amb algun adult de confiança, com la mare, per exemple, si li expliques et sentiràs acompanyada i et serà més fàcil controlar-ho. Si, tot i així, et continua passant molt sovint seria recomanable que li expliquéssiu al metge. Molts petons!!