Necessito la vostra ajudaaaa
hhola,
mireu, fa uns quants dies que sento una gran picor a la vagina i quan mho miro sembla que hi siguin granets o alguna cosa daixo la cosa es q li vull explicar a la mva mare pero no se com, algun consell pq no s ho prengui malament? I una altre cosa, haure d anar al ginecoleg o simplemetn en explicarli al megte i que me recepti algo valdra? No vull que em vegi el pubis em faria molta vergonya, que m aconselleu?
salutacionss, sisplau ajudeumee
IESP

Hola ladelacantonada!
Quan es tracta de temes de salut no ens hauria de fer vergonya! Parla amb la teva mare i digues-li que fa dies que tens picor i que creus que seria millor anar al metge perquè pugui valorar-ho.
Segurament el metge o ginecòleg haurà d'explorar-te per valorar si és necessari fer una citologia per saber si hi ha una infecció que explica aquesta picor. No tinguis vergonya, és la seva feina i estan acostumats a veure moltes persones diferents. Pensa que tots i totes tenim genitals i no ens ha de fer vergonya anar al metge.
Així doncs, no t'ho pensis més, i demana hora de visita!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat