Aquest nen amb torna boja...
Hola adolescents sóc una nena de 13 anys que des de que he començat l'insti que m'agrada una nen, hi ha a gent que li he explicat que m'agrada moltíssim, algunes d'aquestes persones son molt amigues seves i m'han dit que ell també va per mi. Cosa que no se si creure-m'ho perquè fa poc també a l'insti hi havia una nena que estava sortint amb un altre nen. Despres van començar a dir que aquell nen anava per mi i que jo anava per ell i que ens feiem petons i abraçades cosa que era mentida. I clar jo m'ho vaig passar molt malament, per això ja no se si creure-m'ho perquè amb les mentides que diu la gent....
Però encara a sobre encara tinc un altre problema una nena de la meva classe, que som super amigues, també li agrada aquest nen, som molt amigues i no ens volem ni enfadar que es trenqui la nostre amistat i menys per un nen. Totes dues li volíem-dir-li però no ens atreviem. Al final la meva aigua li var dir. peró jo encra no li he dir i nose si li diré, perquè no es que siguem els millors amics però si que som amics, vaja ja he fet traballs amb ell, deures, ens hem dit resposters en els examens... i no vull si si li dic es trenqui la amistat.
Molta gent m'ha dit que parli amb ell però jo nose que dir-li. LI he escrit una carta pero no se si donar-li
Què puc fer??
Algun consell???
Com esbrino si ell de veritat va per mi ??
Que li puc dir, si par-lo amb ell ???
PD: perdo per les faltes
IESP

Hola ...!
L'única manera per sortir de dubtes és preguntant-li directament a ell! Els rumors moltes vegades el que fan és embolicar-ho tot més.
Sabem que no és fàcil parlar d'aquests temes amb el nen que t'agrada, i més si et fa cosa que la relació d'amistat que esteu construint pugui veure's afectada. Però has de pensar si et val la pena fer aquest pas assumint els riscos, o prefereixes esperar. Pensa que no hi ha pressa, tu tries el moment i de quina manera vols fer-ho. Nosaltres sempre som més partidàries del cara a cara, ja que en donar-li una carta no sabràs la reacció que té en llegir-la, tampoc sabràs si et donarà resposta, segurament et farà vergonya preguntar-li sobre el tema... així que posa en una balança els pros i contres, i tria la manera amb la qual tu et sentis més còmoda.
Si finalment t'atreveixes a parlar amb ell d'aquest tema, pots explicar-li els rumors que corren, a veure què et diu, parla-li dels teus sentiments, que no t'agradaria que la vostra relació es veiés afectada independentment del que ell senti, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat