condó
bones, fa set mesos que tinc novio i sempre que ho intentem fer el condó no li va bé, es a dir que la te massa gran i el condó no se'l pot ficar,que fem?
també cada vegada que hem diu per fer-ho m'entra el pànic de quedar-me embaraçada
quins metodes anticonceptius podem utilitzar?
petons,i moltes gràcies!
IESP

Hola anonim!
Si aneu a la farmàcia, podeu demanar preservatius de talla més gran. Si us fa vergonya anar-hi, podeu mirar als supermercats que també en solen vendre de talla L o XL. Proveu-los a veure si així us va millor.
Si feu servir el preservatiu de forma correcta (vigileu amb les ungles, que el preservatiu no estigui caducat, el guardeu correctament, etc.) i un cop heu acabat comproveu que no s'hagi trencat ni escapat el semen, podeu estar tranquils pel que fa a l'embaràs. A més aquest mètode també us protegeix davant les infeccions de transmissió sexual (ITS). Així que tranquil·la ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat